lördag 22 januari 2011

try to update more district. (;

Halloj, sitter nu här och har precis blåst håret efter att jag nyss tonade de igen :) Fast då dock i samma.. Så det syns ingen skillnad!, De gör inte så mkt.. för jag är rätt så nöjd nu som de e (: <3
Det e ju bra att man kan va nöjd med någon sak iaf (;
Jag lyssnar just nu på musik.. "All good things (come to an end)- Nelly Furtado"
bääst *

Ehm.. har ju inte så många läsare en :(:(

Men får väl hoppas de ökar lite sen med tiden (;
Fast mest hänger det ju på mig ! Det är ju inte så konstigt att ingen orkar läsa/följa bloggen när jag uppdaterar så dåligt som ngn orange/gul cpskadad apa som aldrig har sett en dator innan..

MEN ..

nu e ju inte jag ngn "organge/gul cpskadad apa som aldrig har sett en dator innan" så jag tror jag fixar det här (;

... om de inte visar säg att jag är en sån ? O.o

kram (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar